2009. márc. 10.

IluKa - Illusztráció és Karikatúra

.

A nevem Tóth Nóri, Orosházán születtem, most Budapesten élek, egy olyan városban , amit a lakói nem nagyon becsülnek meg és teleszemetelik (sajnos). Most éppen egy iskolában tanítok németet és rajzot.
Leginkább az akvarellt, a ceruzát, a tust és a színes papírok kombinációját kedvelem. A számítógép nem igen vonz, jobb szeretem az igazi grafikát ami alatt egyszer csak megsárgul a papír, amin folyik a festék és érezni, hogy kézzel készült. Kedvenc ételem az almakompót, madarakból a jó kövér példányokat szeretem, gyermekkoromban szerettem volna nyugdíjas lenni, mert akkor elég idő jutott volna a kedvenc foglalatosságaimra, és szerettem volna beköltözni egy mesekönyvbe is, de úgy igaziból.
Kedvenc rajzos pajtásaim: Mester Kata és Mester Éva Hajnalka.
Szeretek fura alakokat rajzolni. És, hogy mitől lenne jobb a világ? Szerintem ha az önsajnálatunkból egy kicsit felébredve megpróbálnánk változtatni az életünkön.(ha kivennénk a kisgyerekek kezéből a mobiltelefont, ha nem dobnánk el a szemetet, ha elmennénk kis falukba felfedezni az ottani életet, ha vetnénk növényeket, ha felszednénk a kutyakakit az utcán, ahol 1 centi fű se nő, stb., stb. most hirtelen ennyi jut eszembe.)Most is ilyesmikről rajzolok.

Igyekszem majd frissíteni a weboldalt , hogy több kép is felkerüljön. Most fog megjelenni Károlyi Fülöp Béla Gyopárkatündér című mesekönyve amit a múltkoriban illusztráltam.

És itt a weboldal: tothnori.hu
.

Nincsenek megjegyzések: