2008. dec. 11.

ErotoFotogéNmaNiPulációk

.
.


Persze, mondod, életlen fotókat a legkönnyebb csinálni. Elrontod az élességet és már kész is. Én is ezt gondoltam, és mindig is szkeptikus voltam ilyen technikával dolgozó fotóművészek tekintetében, amíg végig nem rágtam Riccardo Boldorini oldalát és meg nem álltam kicsit szemlélődni egy ilyen "elrontott" képen. Az életrajzából ugyan nem derül ki, hogy a komoly témájú fekete-fehér képekből hogyan lettek elmaszatolt színes fotópacák, de annyit megtudunk, hogy mai gyerek, 71-ben született Milánóban és 92-óta nyomja az elsütő gombját. Persze, mondod, életlen fotókat a legkönnyebb készíteni. De most állj meg egy picit és vedd le a szemüveged. Ezek a képek, így életlenül, folyadékként ivódnak beléd, csak szétfolynak a pupillád előtt. Ezeket a maszatokat csak átérezni, átélni, átlátni tudod. És ne szégyelld, ha közben érzel valami buja illatot. Ide kattanj: SEX .
.
.

Nincsenek megjegyzések: