2009. jan. 11.

IluKa - Illusztráció és Karikatúra

.

Cserháti Hajnalka - Ojni

Nagyon fiatal vagyok, mert csak 4 évente van születésnapom. Egerben élek, grafikus és rajztanár vagyok, a francia nyelvtanári diploma megszerzése most van folyamatban. 2 év tanítás után 2007 őszén az illusztrálásnak szenteltem magam és elkészítettem az első könyvtervemet, az Aranyszakállt. Sokan keresték már a könyvesboltban, de nem... nem jelent meg.... de tény, hogy tényleg úgy néz ki, mint egy igazi, bolti könyv. A blogolás pedig teljesen spontán módon vette kezdetét. Két képet kellett feltennem a netre. Az akkori ismereteimmel nem tudtam hirtelen jobb megoldást, kreáltam egy blogot. Aztán utána kedvem támadt a további, folyamatos képfeltöltéshez. A vicc az az, hogy ezt egy francia illusztrációs fórumra kellett feltennem (tudjuk ugye, hogy ez blog nélkül is megy?:D) Na mindegy... lett egy blog és sok francia ismerős (illusztrátorok és szerzők), akikkel azóta már a harmadik közös könyvtervet készítjük.

Szeretek többféle technikát használni. Azt hiszem ezzel elkerülöm, hogy rutinból alkossak. Szeretem a változatosságot, ezért ha új mesét illusztrálok, annak hangulatától függően igyekszek mindig másféleképpen gondolkozni mind technika, mind képvilág tekintetében.

Most per pillanat a macskás és a diegós prozsékat küldtük el francia kaidóknak; várjuk a válaszokat.

Hogy hogyan tájékozódj a blogomban?

Jobb oldal, felső rész; ott van minden ami velem kapcsolatos.
Kék cédula - book
itt van mindenem amire büszke vagyok.
Kék cédula - boutique
ez meg a bolt.
Alatta, lejjebb láthatod a könyvterveket, rájuk kattintva a munkafolyamatot, a hozzá kapcsolódó bejegyzéseket nézheted meg.
És alatta a sok-sok kedvencem képes linkje. Nézelődj közöttük, érdemes!

Ojni blog: ojni.blogspot.com
.

Nincsenek megjegyzések: